johannakarlssonmaltby

Alla inlägg den 9 juli 2013

Av johanna Karlsson Maltby - 9 juli 2013 23:05

  hej idag vakna jag halv tio,sen gick upp,tog på mig kläder,sen gick på toa,sen gick ner,såg om mamma var vaken hon låg vaken ideras säng,hon gick upp,koka kaffe,jag gick ut,hämtade tidningen,drack kaffe,läste tidningen,sen gick inne,hämta smör,skinka,åt en macka,drack kaffe iuterummet,sen duka vi av det,sen borsta jag tänderna,håret,sen sätt lite vid ipaden,sen drack kaffe,sen plocka upp diskmaskinen,sen sätt vid ipaden,sen fixa mamma nudlar till mig,henne,sen sätt vi vid ipaden,sen tog inne soptunnan,sen kom pappa hem,sen stack vi till stranden,bada i havet,sen ducha jag,sen tog på mig kläder,sen åt vi kvällsmat,sen gick jag till filbornaskolan,träffa min kille där,sen sätt vi där,myste ett tag,sen gick vi till dalhem,sen pussades vi,kramades,sen sa hejdå till varandra,jag gick hem till mig,han hem till sig,sen gick jag,syrran,henneskille,möte mamma ,sen gick vi hemma,då smörja jag inne mig på armarna för det klia,sen ställde inne krämen igen,sen drack,sen sa godnatt till mina föraldrar,sen gjorde mig klar förläggdags hade bra alla vi hörs imorgon hälsningar johanna.

Ovido - Quiz & Flashcards