johannakarlssonmaltby

Alla inlägg den 16 juli 2013

Av johanna Karlsson Maltby - 16 juli 2013 23:30

  hej idag väckte mamma,syrran mig vid tio ,sen gick jag upp,klädde på mig kläder,sen gick på toa,sen gick ner,sätt i uterummet i soffan ett tag ,sen gick inne,koka kaffe,sen tog ut kaffe till mig,mamma,sen gick inne,tog ut smör,skinka,sen åt frukost åt en macka,drack kaffe,sen sätt vid ipaden,sen ringde min kille,vi sätt,snacka,sen borsta jag tänderna,håret,sen  bädda jag sängen ,sen snacka jag med min kille på fb på ipaden,sen sa sofia min låsassyrra till han,sen ringde han hem till oss igen,vi snacka ett tag,sen ringde pappa,jag svara han ville snacka med mamma,sen stack min kille ner till stan,träffa en kompis han fråga om jag ville hänga med men sa nej vet inte när vi ska äta ,sen sätt jag vid ipaden,sen hjälpte jag till,duka inne maten,sen åt vi lunch,sen sätt jag vid ipaden,sen stack mamma,jobba,då smsa jag pappa,fråga om vi fick ta tårta så jag drack kaffe,åt tårta på mitt rum,sen kom pappa hem ett litet tag,byta om,sen stack han,klippte sig,sen kom pappa hem,sen stack han ut,sprang,sen ducha han ,sen gjorde han mat,sen duka vi av maten,talrikarna,sen smsa jag med min kille på comviqssida då sa han vill du med till kulijuli jag sa nej,sen fråga pappa vill du med mig till maxi,då sa jag ja,sen testa jag,sätt igång min dvdspelare det gick inte så kalla på pappa,han testa det gick inte,sen kolla jag på film på mitt playstasion,sen kom mamma hem,sen gjorde jag mig klar förläggdags hade bra alla vi hörs imorgon hälsningar johanna.

Ovido - Quiz & Flashcards