johannakarlssonmaltby

Alla inlägg den 1 juli 2013

Av johanna Karlsson Maltby - 1 juli 2013 23:09

      hej idag väckte pappa mig 10.18,sen klädde på mig kläder,sen gick på toa,sen koka jag kaffe,tog ut smör,korv,bröd,sen åt jag en macka ,drack kaffe i uterummet,sen borsta tänderna,håret,sen tog på mig långbyxor,långarmad,strumpor,sen ringde tandställningstandläkaren dom sa jag fick en tid nästa måndag klockan 11,40,mamma,pappa gjorde sig klara,sen körde vi hem till mormor,morfar,hämta broyschen,sen hängde mormor,morfar med mig,pappa ,mamma till danmark,i danmark åt vi spettfille,drack cola till de dom andre drack öl,pappa fanta,sen körde mina föräldrar,handla 4 flack öl,vi handla iceglass idanmark,sen körde vi till båten,vänta på båten hem,sen åkte vi båt hem,körde mormor,morfar ,mamma gick på toa där,sen körde vi till coop,handla kräftor,chips,äppeldryck,sånt ,sen åt vi kvällsmat,sen cykla jag till maxi,handla en pressent till mamma,handla 2 nya filmer till mig själv som ner ser ovanför,sen såg jag allsång på skansen,sen lotta på liseberg,nu ser jag grabben igraven brevid , sen ska jag göra mig klar förläggdags hade bra alla vi hörs imorgon hälsningar johanna.

Ovido - Quiz & Flashcards