johannakarlssonmaltby

Alla inlägg den 17 juli 2013

Av johanna Karlsson Maltby - 17 juli 2013 22:58

  hej idag vakna jag halv tolv,sen gick upp,tog på mig kläder,sen gick på toa,sen gick ner,tog inne posten,hd,sen tog ut smörkniv,höll på,koka kaffe,sen  tog jag ut kaffekoppa till mig,mamma,sen åt vi frukost,jag,mamma drack kaffe,jag åt en macka,drack kaffe,vi hade mötte om saker vi måste göra hemma,sen hjälpte jag mamma,duka av alla kylvaror,sen gick jag på toa,sen borsta jag tänderna,sen sätt jag,kolla på film,sen åt jag lunch,sen drack jag kaffe,kolla på film,sen ducha jag,sen såg jag på film,i fotoalbum,sen åt vi kvällsmat,sen kolla jag klart på mysteriet på grevholm disc 2,sen sätt vid ipaden,sen stack jag ut ett tag,cykla ett tag,sen cykla jag hem igen,gick upp,fråga min kille om han var hemma,det var han,sen låste jag inne min cykel igargaset,sen chatta med min kille på fb,sen gick ner,hämta läsk,sen stängde mitt fönster,sätt igång fläkten,sätt mig vid ipaden,drack läsk,sen gjorde jag mig klar förläggdags hade bra alla vi hörs imorgon hälsningar johanna.

Ovido - Quiz & Flashcards