johannakarlssonmaltby

Alla inlägg den 5 juli 2013

Av johanna Karlsson Maltby - 5 juli 2013 23:30

  hej idag vakna jag halv tio,sen tog på mig kläder,sen gick på toa,sen gick ner,åt frukost åt en macka,drack kaffe i uterummet,sen borsta tänderna,håret,sen såg film,var ute hemma,sen åt hemma,sen tog det lungt hemma,sen åt kvällsmat hemma,sen smsa min kille,sa nu går jag ut,gick ut,tog med mina saker,sen gick jag,emil min kille till maria station,tåget kom så vi sprang,sen gick på tåget jag,min kille ,sen hoppa av i landskrona,leta efter en toa,sen gick han på toa,jag köpte en engeridricka,sen drack det,min kille köpte en dricka som var bra mot magen,sen gick vi till djurparken,gick där,kolla,sen kolla vi om det gick bussar till helsingborg men det gjorde det inte så vi gick vidare,sen såg vi en buss till helsingborg,vi sprang men han körde,sen gick vi mot tåget,hitta inte så ringde våran föräldrar,sen fråga vi 2 som kom ,enligt deras karta skulle det ligga längre fram,sen hade vi tur tåget var försenat så vi hann med tåget,sen kom tåget,vi hoppa av på knuttpunkten,sen tog 1 an till dalhem,sen gick jag hem till mig,han hem till sig,sen gick jag upp på mitt rum,såg film,mina pappa fråga är du hemma då sa jag ja ,sen såg jag film,sen gjorde mig klar förläggdags hade bra alla vi hörs imorgon hälsningar johanna.

Ovido - Quiz & Flashcards