johannakarlssonmaltby

Alla inlägg den 8 juli 2013

Av johanna Karlsson Maltby - 8 juli 2013 23:37

  hej idag vakna jag halv tio,sen gick upp,tog på mig kläder,gick på toa,sen tog kaffe,tog ut i uterummet,sen gick ut,hämta tidningen,sen tog fram mackor,pålägg,sen åt vi macka,drack kaffe iuterummet,sen borsta tänderna,sen håret,sen sätt i uterummet,tog det lungt,sen stack till maxi,köpte en pool,tog ut pengar,sen åt kött,potatissallad,drack vatten,sen sätt vid ipaden lite,sen gick upp,tog nya kläder,sen gick ner,ducha,sen tog på mig kläderna,sen torka håret,sen borsta håret,slängde dom andra kläderna itvätten,sen sätt,läste,sätt lite vid ipaden,sen koka kaffe,drack kaffe,sen värmde min kvällsmat,sen åt kvällsmat,sen duka av maten,sen sätt vid ipaden,sen tog ner min långarmadtröja,min keps,tog min plånbok,busskort,mobil,sen vänta,sen sex nån gång kom emil,hans mossa,hämta mig,jag låste dörren,sen åkte vi till olympia,sen gick,sätte oss på våran platser,sen såg hif,sen var det paus,då köpte jag en påse billar,en cocca cola,sen så såg  såg klart hif,sen gick alla ut från hif,då tog vi 84an till efter banken vid statena,sen hoppa av på nästa hållplats,där stog hans mamma,sen körde hon mig hemma,sen körde dom hem till sig,sen sätt jag vid ipaden,tog det lungt,sen kom mamma hem,sen gjorde jag mig klar förläggdags hade bra alla vi hörs imorgon hälsningar johanna.

Ovido - Quiz & Flashcards