johannakarlssonmaltby

Alla inlägg den 11 juli 2013

Av johanna Karlsson Maltby - 11 juli 2013 23:30

  hej idag vakna jag halv tio,sen gick upp,tog på mig kläder,sen gick på toa,sen gick jag ut,hämtade tidningen,sen gick ut i köket,koka kaffe,sen drack jag,mamma kaffe,läste tidningen,sen gick jag inne,tog ut smör,skinka,bröd iuterummet,sen åt vi frukost i uterummet,drack kaffe,sen borsta jag tänderna,håret,sen kolla igenom ett recept vad jag behövde till soppan,jag,syrran gick,handlade purjolök,potatis,en vattenmelon,2 pressenter till pappa,sen gick vi hem med allt ,jag började skala potitsarna,sen dela potisarna,sen hjälpte mamma,syrran till,sen koka vi soppan,sen var tacosoppan klar så vi åt tacosoppa,knäckebröd,drack mjölk eller jucie,sen hängde jag med pappa,hämtade pizzorna som vi skulle ha som kvällsmat,sen stack syrran,pappa,handlade,sen var jag,min bror,jesper själva hemma,sen gick jag ut,gick med emil,sen kom jag hem,sen kom mamma,syrran hem,sen sätt vi ,snacka lite,sen gjorde jag mig klar förläggdags hade bra alla vi hörs imorgon hälsningar johanna.

Ovido - Quiz & Flashcards