johannakarlssonmaltby

Alla inlägg den 20 juli 2013

Av johanna Karlsson Maltby - 20 juli 2013 23:31

  hej idag väckte pappa mig,sen gick jag upp,tog på mig kläder,sen gick på toa,sen åt 2 pannkakor,drack kaffe,sen borsta tänderna,håret,sen blogga jag,sen drack läsk,sen gick jag ut,sola,läste bok,sen vänta vi på mamma,sen åt vi korv,sen stack jag,mamma,brossan till stranden,vi sola,bada på stranden,sen på vägen till bilen köpte vi glass till oss,sen gick vi inne ibilen jag la inne kassen,sen körde vi hem,sen när vi kom hem ducha jag,sen smörja inne mig,sen tog på mig kläder,sen gick på toa,sen fråga jag mina föräldrar hinner jag gå till maxi,sen gick jag till maxi,handla,sen sätt vid ipaden när jag kom hem,sen käka vi kvällsmat,sen spela vi cluedo,sen såg jag film jag såg tsatsiki,sen gjorde mig klar förläggdags hade bra alla vi hörs imorgon hälsningar johanna.

Ovido - Quiz & Flashcards