johannakarlssonmaltby

Alla inlägg den 29 juli 2013

Av johanna Karlsson Maltby - 29 juli 2013 22:30

  hej idag vakna jag halv sju av väckarklockarna,sen gick upp,tog på mig kläder,sen gick på toa,sen gick ner,åt frukost,drack kaffe i uterumemt,sen gick upp,borsta tänderna,tog min plånbok,hänglås,sen tog maten,drickan,mackan jag hade brett ,lakt ost på,sen tog kassen,borsta håret,sen tog hifkepsen,la ner i kassen,sen la ner skorna,sen tog busskortet,sen gick till bussen,tog bussen till knuttpunkten,sen hoppa av på knuttpunkten,gick till skatteriet,sen byta om,sen la inne maten,drickan i kylskåpet,sen brede mackor,sen torka borden,sen hade vi frukost,sen hjälpte till med disken,sen hjälpte till med disken,sen torka bord,sen åt vi lunch,sen soppa golvet,sen moppa golvet,sen tog hand om disk,sen gick jag,byta om,sen gick till bussen,sen tog bussen hem,sen tog det lungt hemma la mig,villa,sen koka kaffe,drack det,sen gick ut en runda,sen gick hem igen,drack kaffe,sen bädda sängen,sen såg film,sen sa pappa det är kvällsmat,då åt jag kvällsmat,sen kolla på film igen,sen drack kaffe,sen tog ner kaffekoppen,ska snart göra mig klar förläggdags hade bra alla vi hörs imorgon hälsningar johanna.

Ovido - Quiz & Flashcards