johannakarlssonmaltby

Alla inlägg den 18 juli 2013

Av johanna Karlsson Maltby - 18 juli 2013 23:30

  hej idag vakna jag halv tolv,sen gick upp,tog på mig kläder,sen gick på toa,sen gick ner,tog inne posten,hd,sen koka kaffe till mig,mamma,sen åt jag frukost åt en macka,drack kaffe,sen borsta jag tänderna,håret,sen gick jag hem till min kille ,sen gick jag hem,sen  käka jag lunch,sen gick på toa,sen tog mina saker ,sen gick till busshållsplatsen ,sen vänta på 21an,sen gick min kille till annerovägen,där vänta vi på 21an,sen tog vi 21an till maria station,sen vänta vi på tåget,sen tog vi tåget till ängelholm,gick i ängelholm ett tag,sen tog vi en buss tillbaka till helsingborg,sen kolla jag på mysteriet på grevholm 2,sen på peter,petra,sen käka jag kvällsmat,sen såg klart på peter,petra,sätt på tsatsiki vänner för alltid,sen ringde min kille,fråga vad gör du då sa jag jag ser tsatsiki vänner för alltid då sa han jag har den filmen vill du låna den då sa jag ja,sen gick vi ut,gick en runda på dalhem,sen fick jag låna den,han följde mig hem,sen gjorde jag mig klar förläggdags hade bra alla vi hörs imorgon hälsningar johanna.

Ovido - Quiz & Flashcards