johannakarlssonmaltby

Alla inlägg den 22 juli 2013

Av johanna Karlsson Maltby - 22 juli 2013 23:30

  hej idag väckte mamma mig,sen gick jag upp på toa,sen la mig lite isängen,sen gick upp,tog på mig kläder,sen gick ner,kokade kaffe till mig,mamma,sen tog ut kaffekoppen,smör ,skinka iuterummet,sen dukade jag av,sen gick jag upp,bädda min säng,borstade mina tänderna,sen gick ner,hämta en spann,trassa,sen gick upp damtorka mina låddor,hyllor,skrivbordet,tvn,dvdn,playstatsion,se
n villa jag lite,sen damsuga jag mitt rum,sen villa jag lite,sätt lite vid ipaden,sen gick ner,strök mina kläder,sen gick upp,blogga,sen gick ner,hämtade en handuk,gick upp,duchade,sen såg jag film jag såg peter,petra,sen tog jag på mig kläder,sen hängde inne badkappan,gick på toa,sen fortsätte se peter,petra,sen åt jag taco,hjälpte till att duka av,sen fortsätte se peter,petra,sen såg jag nils karlsson pyssling,sen gick jag på toa,tog mitt busskort,min plånbok,sen tog bussen till väla,köpte 3 hifsaker,sen tog bussen hem till dalhem igen,var ensam hemma för syrran var hos mette,pappa,brossan var på stranden så det var bara jag,katterna hem,jag fotade mina saker,la inne dom på fb,sen fortsätte jag se nils karlsson pyssling,sen åt kvällsmat,sen sätt lite vid fb,sen hayday,sen kolla på instagram,sen sätt jag på nils karlsson pyssling där den hängde sig förra gången ,ska snart göra mig klar förläggdags hade bra alla vi hörs imorgon hälsningar johanna.

Ovido - Quiz & Flashcards