johannakarlssonmaltby

Alla inlägg den 25 juli 2013

Av johanna Karlsson Maltby - 25 juli 2013 23:30

  hej idag vakna jag klockan ett ,sen tog på mig kläder,sen gick på toa,sen koka kaffe,sen ringde det på dörren,då öppna jag det var min kille,sen tog ut smör,skinka,bröd,kaffekoppen i uterummet,åt frukost iuterummet,sen tog inne kaffekoppen,sen gick upp,borsta tänderna,sen la imin säng,så film,myste med min kille,sen skulle min kille hem då följde jag han ner,sen stack han hem,då värmde jag kaffe i mikron ,sen drack kaffe,sen åt kycklingssallad på mitt rum,såg på film,sen pausa filmen,tog ner talriken,sen ducha,sen torka mig,sen tog på mig kläder,sen såg klart saltön,sen sätt på bäst isverige,kolla lite på den,ringde min kille,snacka med han itelefon han sa ska vi dra ner till helsingborgsfestivalen,först gick vi till maxi,han tog ut pengar,sen gick vi till busshållsplatsen,vänta på ettan,den kom tog fram busskortet,tog mot maskinen,sen tog bussen ner till stan hoppa av på gatorg,gick där med en gammalarbetskompis till emil,sen sa han till arbetskompisen vi vill gå själva,sen gick vi själva,gick upp på mc donalds,käka,sen gick vi lite till nere istan,sen tog vi bussen till dalhem hoppa av vid lidl,sen köpte han godis,engeridricka,jag köpte med en engeridricka,sen gick vi hem till mig jag lämna jackan,paraplyet,sakerna,sen gick på toa,sen gick ut till han,sen gick vi hem till han,kela,sen börja varning för jönssonligan,sen såg vi den,sen såg vi nyheterna,sen vädret,sen såg vi fortsättning på varning för jönssonligan,sen tog på min långarmadtröja,tog min mobil,tog på mina skor,sen följde han mig hem,ska se fortsättning på bäst isverige,sen göra mig klar förläggdags hade bra alla vi hörs imorgon hälsningar johanna.

Ovido - Quiz & Flashcards