johannakarlssonmaltby

Alla inlägg den 6 juli 2013

Av johanna Karlsson Maltby - 6 juli 2013 23:30

  hej idag vakna jag halv tio,sen gick upp,tog på mig kläder,sen gick på toa,sen gick ner,åt frukost åt en macka,drack kaffe iuterummet,sen borsta tänderna,håret,sen tog ner kläder,ducha där nere,sen tog på mig nya kläder,slängde dom gammla itvätten,sen åt vi lunch,sen byta till linne,korta short,gick ut,sola,sen gick på toa,sen gick ut,sola,sen gick ut med theo,sen gick inne,vi stängde inne katterna,öppna upp i uterummet,hjälpte mamma,duka iuterummet,sen åt vi kvällsmat,sen hjälpte mamma,ta inne dunnor,sånt vi hade där ute,sen tog ner choklad,vi käka choklad,sätt vid våran ipadar,sen somna jag nästa i soffan,pappa sa är du trött så gå upp,lägg dig,det gjorde jag med för ,sen gjorde oss klara förläggdags hade bra alla vi hörs imorgon hälsningar johanna.

Ovido - Quiz & Flashcards