johannakarlssonmaltby

Alla inlägg den 21 juli 2013

Av johanna Karlsson Maltby - 21 juli 2013 23:30

  hej idag vakna jag halv tolv,sen kom min kille, vi log,myste,sen tog jag på mig kläder,sen gick på toa,sen gick ner,åt frukost åt en macka,drack kaffe,sen duka av sakerna,sen gick upp,borsta tänderna,sen såg jag,min kille på film,sen tog jag mina saker,borstade håret,sen gick vi till bussen,tog 1an ner till stan,gick upp,han åt 2 hamburgare,drack läsk,sen tog vi tåget till ängelholm,fråga om båten irönne ån gick,det gjorde den ,sen gick vi,handlade vatten,sen betala det,sen gick vi till båten,den tog en runda irönne å,sen stanna den ett tag,sen köpte jag,min kille varsen glass,sen gick vi över bron,kolla,sen tog vi båten tillbaka,sen gick vi på toa,sen tog vi ett tåg ner till knuttpunkten,sen tog vi 1 an hem,sen kolla jag på film tsatsiki vänner föralltid,sen åt vi kvällsmat,sen kolla jag på tsatsiki igen,sen kom min kille ett litet tag,vi kolla på peter,petra,sen cykla han hem,sen låste jag dörren,sen gjorde jag mig klar förläggdags hade bra alla vi hörs imorgon hälsningar johanna.

Ovido - Quiz & Flashcards