johannakarlssonmaltby

Alla inlägg den 12 juli 2013

Av johanna Karlsson Maltby - 12 juli 2013 23:30

  hej idag vakna jag halv tio,sen gick upp,tog på mig kläder,sen gick på toa,sen gick ut i uterummet,sen tog tidningen,sen koka mamma kaffe till oss,sen drack jag lite kaffe,läste tidningen,sen tog jag ut brödet,smör,skinka,åt frukost då var syrran,lämna jesper på knuttpunkten på tåget,sen körde mettesmamma syrran hem,mettesmamma sätt,snacka med vår mamma lite,sen tog jag inne brödet,smöret,skinkan,sen borsta tänderna,håret,sen gick ner,tog mer kaffe,drack mer kaffe,sätt isoffan,sen åkte mettesmamma hem då tog jag,mamma på oss våran bikini,gick ut,sola,sen åt vi lunch,sen  kom pappa hem,sen åkte vi till stranden,tog ett dopp,sen köpte vi glass,sen åkte kolla var jag skulle sommarjobba,sen åkte hem,sen ducha jag,sen åt vi förätt,sen hamburgare pommes,sen gick jag på toa,byta om till långarmad,långbyxor,sen gick jag på toa,sen tog jag,emil bussen ner till knuttpunkten,tog tåget där ifrån till landskrona,sen gick vi på karnevalen ett tag,sen tog vi bussen till stationen,sen tog vi tåget till knuttpunkten,sen åt han på mc donalds,sen tog vi bussen hem,sen hoppa han av på annerovägen,sen gick jag hem till mig,han hem till sig,blanda läsk,drack 2 klunkar läsk,sen gjorde mig klar förläggdags hade bra alla vi hörs imorgon hälsningar johanna.

Ovido - Quiz & Flashcards