johannakarlssonmaltby

Alla inlägg den 19 juli 2013

Av johanna Karlsson Maltby - 19 juli 2013 23:30

  hej idag väckte mamma mig halv tolv,sen gick mamma upp,fråga vill du ha en macka till frukost eller nudlar,köttbullar,sen gick jag upp,tog på mig kläder,sen gick på toa,sen gick ner,kolla om vi hade fått post,sen tog ut jucien,ketchupen,sen åt jag,mamma nudlar,köttbullar,drack jucie,sen borsta jag tänderna,håret,sen sätt vid ipaden,sen stack mamma,jobba,då koka jag kaffe,drack kaffe,sen ducha jag,sen drack mer kaffe,sen sätt vid ipaden,sen torka jag,sen tog på mig kläder,sen gick på toa,sen gick ner,käka nudlar,köttbullar,sen gick jag på toa,sen ringde min kille,sa vill du åka någon stans då sa jag ja,sen la jag ipaden på mitt rum,tog mina saker,gick till 1 an,sen tog vi 1an ner till knuttpunkten,sen gick han på toa,sen gick vi ner,gick inne,en affär,köpte dricka,sen vänta vi på tåget till ystad det kom halv fyra,sen var vi framme iystad halv sex,sen gick jag på toa,sen gick vi inne i en affäri ystad,pantade flaskorna,sen  gick vi i ystad,sen halv sju eller sju åt vi på en pizzeria,resturang,sen tog vi ett tåg ner till malmö som gick 20.32,sen från malmö tog vi ett pågatåg hem till helsingborg,sen var vi framme ihelsingborg 22.48,sen tog vi en buss till dalhem centrum,jag gick hem där ifrån upp för ett par buskar,förbi dom husen,sen var jag vid stora gräsmatan,gick hem,sen var jag hemma,snacka lite med mina föräldrar,sen la upp mina saker,ner busskortet,sen sa jag godnatt till mina föräldrar,gjorde mig klar förläggdags hade bra alla vi hörs imorgon hälsningar johanna.

Ovido - Quiz & Flashcards