johannakarlssonmaltby

Alla inlägg den 27 juli 2013

Av johanna Karlsson Maltby - 27 juli 2013 23:27

  hej idag vakna jag vid tolv,sen gick upp,tog på mig kläder,sen gick på toa,sen gick ner,koka kaffe,tog ut smör,skinka,smörkniv i uterummet,kaffekoppen,sen drack kaffe,sätt vid mobilen,ipaden,sen tog inne bröd,smör,skinka,smörkniven,sen tog in kaffekoppen,sen gick upp,bädda sängen,sen gick inne,ducha,sen borsta tänderna,håret,sen kläde på mig kläder,sen  såg peter,petra,sen vid två blev jag hungrig,sen värmde lassange,åt det ,drack jucie,min kille sätt med,sen gick vi upp på mitt rum,la i min säng,myste,sen såg vi robin hood,sen gick jag på toa,sen gick la mig hos min kille igen,sen skulle han hem då såg jag monster zink ,drack läsk,åt choklad,sen gick jag på toa,sen gick jag ut med theo i sele,sen såg jag film,sen blanda jag läsk,sen åt vi kvällsmat,nu sitter jag på facebook,ska snart se film,sen göra mig klar förläggdags hade bra alla vi hörs imorgon hälsningar johanna.

Ovido - Quiz & Flashcards