johannakarlssonmaltby

Alla inlägg den 3 juli 2013

Av johanna Karlsson Maltby - 3 juli 2013 23:30

  hej idag vakna jag halv tio,gick upp,tog på mig kläder,sen gick på toa,sen gick ner,åt frukost,åt en macka,drack kaffe iuterummet,sen gick upp,borsta tänderna,sen ducha,sen tog på mig kläder,sen gick ner, gav mamma sin present,hjälpte till,sen åt vi vars en korv,drack läsk,sen baka syrran kladdkaka,sen kom mormor,morfar,sen åt vi kladdkaka,drack kaffe,sen smsa jag med min kille,sen kom min kille,sen log vi,mös i min säng,sen åt jag kräftor,bröd,sen sa jag till mamma att jag gick ut,gick en liten runda med emil,sen gick han hem till sig,jag hem till mig,sen sätt jag,snacka med mormor,morfar,mina föräldrar,åt godis,drack läsk,sen gick mormor,morfar hem,då sa vi hejdå,sen gjorde jag mig klar förläggdags hade bra alla vi hörs imorgon hälsningar johanna.

Ovido - Quiz & Flashcards