johannakarlssonmaltby

Alla inlägg den 7 juli 2013

Av johanna Karlsson Maltby - 7 juli 2013 22:24

  hej idag ringde min kille,väckte mig,sen tog jag på mig kläder,gick på toa,sen gick ner,koka kaffe,sen tog ut smör,smörkniv,mitt kaffe,tog ut skinka,sen åt frukost åt en macka,drack kaffe i uterummet,sen borsta tänderna,gick på toa,sen tog mina saker,borsta håret,smsa min kille att jag var klar,han tog med min hifbiljett,sen tog jag med pengar till han,sen tog jag på mig sandalerna,vi mötas i den gatan där jag snedar till honom ,sen tog vi 1 an ner till stan,sen 220 till höganäs,byta till 225 till jonstorp,sen gick vi på marknaden,han gick,vann ett jättestort choklad på ett chokladhjul,sen gick vi ut från marknaden,jag gick inne på ica affären,köpte ett choklad,tog ut pengar,sen käka vi korv,sen gick vi till marknaden,jag köpte lakris remmar,sen testa på chokladhjulet,vann ett litet choklad,sen köpte jag en film,sen gick vi till bussen,vänta på bussen till höganäs,sen i höganäs vänta vi på bussen till helsingborg,sen hoppa vi av på berga,han gick hem till sig,jag hem till mig,sen sätt jag ute lite,sola,sen duka jag ,mamma,syrran fixa sallad,sen plocka jag upp saker i trädgården,sen blanda läsk,sen såg vi på när syrranskille,min bror spela kubb,sen åt vi kvällsmat,sen duka vi av,tog inne dunnorna,sen stängde dom uterummsdörarna,sen släppte vi ut katterna från tvättstugan,sen sätt vid min ipad,sen gick på toa,sen sätt vid min ipad iuterummet,sen gick upp,sätt vid ipaden,sätt igång en film,ser film nu,ska snart göra mig klar förläggdags hade bra alla vi hörs imorgon hälsningar johanna.

Ovido - Quiz & Flashcards