johannakarlssonmaltby

Direktlänk till inlägg 28 september 2013

idag

Av johanna Karlsson Maltby - 28 september 2013 22:30

  hej idag vakna jag klockan sju,sen gick upp,tog på mig kläder,sen gick på toa,sen gick ner,åt yoggi,drack kaffe,sen gick till min killesgård,möte han,hans mossa där,sen gick vi,möte hans morfar,sen gick till bussen,sen åkte vi buss upp till ullared,var framme tio ungefär,han tog ut pengar,jag gick på toa,sen gick vi inne i ullared,gick till röda fiket,fika tog en chokladbolle,en kaffe,sen gick jag,kolla på kläder,sen gick,kolla på filmer,sen gick till min kille,sen åkte vi upp till resturangen,åt,sen prova jag mina kläder,sen gick vi vid filmerna jag,han,hans mossa,sen gick jag,han till julsakerna,sen gick hans mossa mot godiset,sen gick jag till kassan,stog i kö,sen kom jag fram,packa upp varorna,sen vänta på han,hans mossa,sen gick vi till bussen,la inne alla saker,sen stog utanför bussen lite,sen åkte vi bussen hem,var hemma på dalhem ungefär halv fem ,sen hämta pappa mig,sen körde vi hem,sen drack jag kaffe,åt en kaka,sen packa upp alla mina saker,sen la inne mina kläder i gadroben,sen stäldle filmerna på sin plast,sen åt vi kvällsmat,sen kom min kille,då såg vi film,åt godis,la,myste,sen gick han hem,sen kolla jag på film,sen sätt vid ipaden,la inne saker på fb,ska snart göra mig klar förläggdags hade bra alla vi hörs imorgon hälsningar johanna.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av johanna Karlsson Maltby - 13 mars 2016 17:47


  hej alla ny har jag gått över till noum.com vi hörs där alla 780414376 noum.com/johanna93 ...

Av johanna Karlsson Maltby - 12 mars 2016 22:30


  Hej idag vakna jag  nio,sen gick upp,tog på mig kläder,sen gav katternamat,sen gick inne till mina föräldrar,koka kaffe,sen åt frukost,drack kaffe,sen gick inne till min lägenhet,sen borsta tänderna,håret,sen gick ut i tvättstugan,sen gick inne til...

Av johanna Karlsson Maltby - 11 mars 2016 22:30


  Hej idag vakna jag 06.40,sen gick upp,tog på mig kläder,sen gick inne till mina föräldrar,åt frukost,drack kaffe,brädde en macka att ha med till jobb,sen gick inne till min lägenhet,sen gav katternamat,sen borsta tänderna,håret,sen packa ner matlåd...

Av johanna Karlsson Maltby - 10 mars 2016 21:30


  Hej idag vakna jag 06.40,sen gick upp,tog på mig kläder,sen gav katternamat,sen gick inne till mina föräldrar,åt frukost,drack kaffe,brädde en macka,sen gick inne till min lägenhet,borsta tänderna,håret,sen packa ner färdigrätten,mackan,yoggin,fruk...

Av johanna Karlsson Maltby - 9 mars 2016 21:30


  Hej idag vakna jag 06.40,sen gick upp,tog på mig kläder,sen gav katternamat,sen gick inne till mina föräldrar,åt frukost,drack kaffe,sen gick inne till min lägenhet,borsta tänderna,håret,sen packa ner matlådan,mackan,yoggin, la i väskan,sen tog på ...

Ovido - Quiz & Flashcards