johannakarlssonmaltby

Alla inlägg den 29 september 2013

Av johanna Karlsson Maltby - 29 september 2013 21:30

   hej idag väckte min kille mig,sen gick jag upp,gick på toa,sen gick inne på mitt rum,tog på mig kläder,sen bädda min säng,sen gick ner,koka kaffe,sen tog ut kaffekoppen,sen tog ut filmjölken,smör,skinka,sen tog ut en talrik,en sked,smörkniv,sen åt filmjölk,drack kaffe,sen tog inne allt igen,sen gick upp,borsta tänderna,sen tog min mobil,sen gick ner,borsta håret,sen tog på mig skorna,jackan,sen gick vi till fredrikstall,sen släppte dom inte inne där vid lägervägen för där tog dom inte imot pengar så vi fick gå till fredrikstallshuvudentere,gå inne där tog dom i mot pengar,sen gick vi inne på fredrikstall,kolla,sen köpte jag kakor till mig,han,sen åt vi kakor,sen gick vi inne på fredrikstall,kolla,sen gick vi,åt korv,sen gick vi,sätte oss lite på en bänk,sen gick ut,sen gick till maxi,där handla jag färdigrätter,yoggi,en chokladpåse,sen gick hem,la inne dom ifrysen,sen gick inne,sen gick upp,ducha,sen såg hif,sen klädde på mig kläder,sen fortsätte se hif,sen värmde kaffe,sen såg hif,drack kaffe,åt godis,sen somna var trött,sen vakna för min kille ringde,sen drack vatten,sen gick på toa,sen såg film,sen åt vi kvällsmat,sen gjorde mig klar förläggdags hade bra alla vi hörs imorgon hälsningar johanna.

Ovido - Quiz & Flashcards