johannakarlssonmaltby

Alla inlägg den 4 september 2013

Av johanna Karlsson Maltby - 4 september 2013 21:30

  hej idag vakna jag halv sju,sen gick upp,tog på mig kläder,sen gick på toa,sen gick ut iuterummet,åt filmjölk,musli,drack kaffe,sen borsta tänderna,tog mina saker,sen borsta håret,sen tog väskan,gympapåsen,sätt på skorna,jackan,sen öppna gargaset,sen tog ut cyklen,sen lämna inne mammasnycklar,sen stängde gargaset,sen cykla till skolan,sen låste inne sakerna iskåpet,la inne gympapåsen,väskan,låste,sen gick vi,hade billi,sen hade vi lite rast,sen gick vi till fredriksstall,sen fika vi,sen gick vi till skolan,åt lunch,sen hade vi bild,hon tog kort på oss,sen hämta vi våran saker,sen hade vi musik,sen gick vi,byta om till gympakläder,sen låste inne sakerna,sen hade vi bollsport,då spela vi basket,sen ducha,sen sätt på oss vanligakläder,sen gick jag,min kille med cyklarna hem tillsammans,sen låste inne cyklen i gargaset,sen koka kaffe,drack kaffe,sen ducha,sätt på mig vanliga kläder,sen borsta håret,sen åkte vi till syrransstall i östraljungby,sen körde vi,åt pizza i klippan,sen körde vi syrran till internatet,sen körde vi till maxi,handla,sen körde hem,jag,min bror gjorde oss klara förläggdags hade bra alla vi hörs imorgon hälsningar johanna.

Ovido - Quiz & Flashcards