johannakarlssonmaltby

Alla inlägg den 21 september 2013

Av johanna Karlsson Maltby - 21 september 2013 23:45

  hej idag vakna jag 11.18,sen gick upp på toa,sen tog på mig kläder,sen gick ner,duka ut chokladpudding,smör,skinka,en kopp till mig,sen åt en bulle,åt chokladpudding,sen gick upp,borsta tänderna,bädda min säng,rulla upp på mitt rum,sen gick ner,åt godis,fortsätte dricka kaffe,sätt där ner,snacka med mina föräldrar,mormor,morfar,sen gick upp,sätt vid datan,blogga,såg idol,sen pausa idol,låste datan,sen gick,ducha,sen fortsätte se idol,sen klädde på mig kläder,sen åt vi lunch,sen fortsätte se idol,sen kolla på bloggar,sen cykla till maxi,köpte yoggi till mitt jobb,sen cyka hem,sätt vid ipaden,kolla bloggar,på fb,sen ringde min kille,fråga vill du med ut,gå då sa jag ja men vi hann aldrig det för  vi skulle äta halv nio eller nio,sen kom min kille istället,sen åt vi snitzel,potatis,sen crem brolle,sen åt godis,jag,min kille såg hur många lingon finns det ivärlden,sen gick han hem,då fortsätte jag se hur många lingon finns det i världen ska göra mig klar förläggdags nu hade bra alla vi hörs imorgon hälsningar johanna.

Ovido - Quiz & Flashcards