johannakarlssonmaltby

Alla inlägg den 11 september 2013

Av johanna Karlsson Maltby - 11 september 2013 21:00

  hej idag vakna jag halv sju,sen gick upp,tog på mig kläder,sen gick på toa,sen gick ut i uterummet,åt filmjölk,musli,drack kaffe,sen gick upp,borsta tänderna,tog mina saker,sen borsta håret,tog min väska,gympapåse,sen tog ut cyklen ur gargaset,sen lämna inne mammasnycklar,sen cykla till skolan,sen hade vi billi,sen lite rast,sen åkte till billiskoloni,fika,sen åkte vi tillbaka till skolan,åt lunch,sen hade vi bild,klippte,klistra,sen hämta vi våran saker,låste skåpet,sen hade vi musik,sen hade vi bollsport,byta om till gympakläder,sen låste skåpet,sen hade vi bollsport,då hade vi basket,sen sluta vi,då ducha vi,sen klädde på oss vanliga kläder,sen cykla jag hem,sen koka kaffe,drack kaffe,sen sätt vid ipaden,sen gick jag på toa,sen gick jag hem till emil,sen myste vi,såg film,sen smsa mina föräldrar,sa att det var mat,då åt jag kvällsmat,sen gick jag,min kille ut,gick till netto,sen gick en runda,sen gick hem,gjorde mig klar förläggdags hade bra alla vi hörs imorgon hälsningar johanna.

Ovido - Quiz & Flashcards