johannakarlssonmaltby

Alla inlägg den 18 september 2013

Av johanna Karlsson Maltby - 18 september 2013 21:30

  hej idag vakna jag halv sju,sen gick upp,tog på mig kläder,sen gick på toa,sen gick ut i uterummet,åt filmjölk,drack kaffe,sen gick upp,borsta tänderna, tog mina saker,sen gick ner,borsta håret,la ner mackan,sakerna i kassen,sen sätt mamma upp mitt hår,sen tog på mig jackan,skorna,tog kassen,sen gick ut i förådet,tog en färdigrätt,sen gick till bussen,vänta på bussen,sen gick på bussen,sen åkte bussen till knutpunkten,hoppa av där,sen gick till jobb,sen ringde på dörren,en öppna,sen gick inne,byta om till jobbekläder,sen plocka disk,stoppa i diskmaskine,sen torka disk,sen torka borden,sen plocka disk,stoppa inne i diskmaskinen,sen torka disk,sen åt vi frukost,åt en macka,drack kaffe,yogert,sen börja vi,då plocka jag disk,torka disk,sen stog jag med en annan arbetsledare,tog betalt av folken,sen torka borden,sen plocka disk,torka disk,sen hade vi lunch,då åt jag lunch,drack kaffe,blådricka,sen plocka disk,torka disk,sen tvätta golvet,sen tog hand om kassen med en annan,sen ställde inne saker,sen gick,byta om till mina vanliga kläder,gick ner till mina föräldrar,sen åkte vi till tandställningstandläkaren,sätt fast en tråd som hade hoppat ur,sen åkte vi till media markt,hämta mamma,brossan,sen åkte vi,kolla på golv till uterummet,sen åkte vi hem,sen ducha jag,sen tog på mig kläder,sen  åt vi kvällsmat,sen sätt lite vid ipaden,sen läste hd,sen såg jag,mamma,syrran idol som var inspelade,sen såg vi idol som kom idag,sen room service,sen gjorde mig klar förläggdags hade bra alla vi hörs i morgon hälsningar johanna.

Ovido - Quiz & Flashcards