johannakarlssonmaltby

Alla inlägg den 15 september 2013

Av johanna Karlsson Maltby - 15 september 2013 21:30

  hej idag ringde min kille,väckte mig men la kvar i sängen gick upp ett,sen gick på toa,sen tog på mig kläder,sen gick ner,koka kaffe,tog ut smör,skinka,risifrutti,bröd,sen tog ut kaffekoppen,smörkniven,sen åt risifrutti,macka,sen drack kaffe,sen ställde inne smör,skinka,kaffekoppen,skeden,smörkniven,sen gick upp,borsta tänderna,sen var ensam hemma,strök mina kläder,sen såg film,drack kaffe,sen ducha,sen klädde på mig kläder,såg film ,sen ringde pappa,fråga vilken pizza vill du ha,sen åt vi pizza till kvällsmat,drack läsk,sen såg hif på ipaden,sätt vid ipaden,sen såg morareus med mera på ipaden,ska snart göra mig klar förläggdags hade bra alla vi hörs imorgon hälsningar johanna.

Ovido - Quiz & Flashcards