johannakarlssonmaltby

Alla inlägg den 22 september 2013

Av johanna Karlsson Maltby - 22 september 2013 21:30

  hej idag vakna jag 11.44,sen gick upp på toa,sen tog på mig kläder,sen gick ner,duka ut filmjölk,smör,skinka,talrik,sked,kanel,socker,sen åt filmjölk,åt macka,drack kaffe,sen duka inne allt igen,sen gick upp,borsta tänderna,sen byta till jeans,långarmad,th-shirt,sen gick ner,borsta håret,tog på mig jacka,skor,cykla till maxi,fixa en sak,sen cykla hem igen,sen ringde min kille,sen gick på toa,läste bloggar,sen smsa med min kille,sen gick på toa,sen tog på mig jacka,skor,sen tog vi bussen ner till stan,åt kinamat,drack läsk,sen gick upp till olympia,sen gick inne på olympia,sen gick på toa,sen gick upp,sätt oss,sen såg vi hif,sen blev det paus,sen gick på toa,sen handla en läsk,godis,sen gick upp,fortsätte se hif,sen sätt ner,kolla på hif,sen var den slut men det blev oavgjort men jag gillar hif ,sen gick vi bussen,tog den hem,sen byta om till jogging,annnan th-shirt,långarmad,sen gick ner,åt kvällsmat,sen såg film,ska snart göra mig klar förläggdags hade bra alla vi hörs imorgon hälsningar johanna.

Ovido - Quiz & Flashcards