johannakarlssonmaltby

Alla inlägg den 20 september 2013

Av johanna Karlsson Maltby - 20 september 2013 22:30

  hej idag vakna vi halv sju,sen gick upp,tog på mig kläder,sen gick på toa,sen gick ner,åt filmjölk,drack kafffe i uterummet,sen tog inne kaffekoppen,talriken,sen packa ner dricka,yoggi i kassen,sen gick upp ,borsta tänderna,sen gick på toa,sen gick ner, borsta håret,mamma hjälpte mig,sätta upp håret,sen tog på mig skorna,jackan,tog kassen,gick ut iförådet,tog en färdigrätt,la i kassen,sen gick till bussen,tog bussen till knutpunkten,sen gick resten av vägen till jobb,sen gick ,byta om till kökskläder,sen tog hand om disken,sen hade vi frukost,åt en macka,yoggi,drack kaffe,sen hängde inne min flisjacka igen,sen börja jag,en till,skära sallad,sen tog jag hand om disken,sen hade vi lunch,åt lunch,drack läsk,kaffe,sen tog jag hand om disken,sen stängde vi av diskmaskinen,sen sluta vi,då gick jag,en till,byta om till våran vanliga kläder,sen gick jag till bussen,vänta på bussen,då ringde min kille,sen snacka jag med han när jag sätt på bussen på väga hem,sen sa han att han skulle vara med en annan kompis men jag gick hem,lämna mina saker,gick på toa,sen tog mammas ica kort,cykla upp till maxi,handla färdigrätter,godis,sen cykla jag hem,sen sätt vid ipaden,sen hjälpte till att skala potatis,sen smsa med min kille,sen åt vi kvällsmat där hemma,drack pommac,sen smsa min kille,fråga vill du med ut då sa jag ja,jag,min kille gick ut,gick en runda,sen hängde han med mig hem ett litet tag,sen gick han hem till sig själv,jag gjorde mig klar förläggdags hade bra alla vi hörs imorgon hälsningar johanna.

Ovido - Quiz & Flashcards