johannakarlssonmaltby

Alla inlägg den 3 september 2013

Av johanna Karlsson Maltby - 3 september 2013 21:30

  hej idag vakna jag halv sju,sen gick upp,tog på mig kläder,sen gick på toa,sen gick ner,tog ut en talrik,filmjölk,musli,sen tog ut kaffekoppen,åt filmjölk,musli,drack kaffe i uterummet,sen borsta tänderna,tog mina saker,sen borsta håret,sen öppna gargaset,tog ut min cykel,lämna inne mammasnycklar,sen cykla till skolan,sen låste cyklen,tog av min hjälm, gick till skåpet,låste inne mina saker,byta om till kökskläder,sen låste skåpet,sen läste vi recept,sen fixa en deg,sen laga mat i köket åt gäster,sen hade vi rast,sen tog vi hand om disken,sen sluta vi för dagen,jag tog mina saker,byta om till mina vanliga kläder,sen låste skåpet,sen cykla jag hem,sen låste inne cyklen igargaset,sen var hemma ett tag,sen körde jag,pappa till tandställningstandläkaren,sen körde vi hem,jag åt kvällsmat,tog min påse med godis,läsk i ,sen gick till min kille,hans mamma körde oss,hans bror till bion,hans bror,en annan såg en annan film,jag,hans mossa,två till såg hur många kramar finns det i världen den var bra tyckte vi,sen köpte jag en hiffilm,sen körde hans mamma mig,sen gjorde jag mig klar förläggdags hade bra alla vi hörs imorgon hälsningar johanna.

Ovido - Quiz & Flashcards