johannakarlssonmaltby

Alla inlägg den 25 september 2013

Av johanna Karlsson Maltby - 25 september 2013 21:30

  hej idag vakna jag halv sju,sen gick upp på toa,sen gick upp,tog på mig kläder,sen gick ner i uterummet,sen tog ut kaffe till mig,mamma,sen gick ut i uterummet,åt en macka,drack kaffe,sen gick upp,borsta tänderna,tog mina saker,sen gick ner,borsta håret,stoppa ner yoggi,en macka,en blå dricka i kasen,sen tog på mig skorna,jackan,sen gick ut iförådet,tog en färdigrätt,stoppa ner i kassen,sen gick till bussen,tog bussen till jobb,sen hoppa av på knutpunkten,sen gick resten av vägen till jobb,sen ringde på dörren,en öppna,sen gick inne,byta om till kökströja,förkläde,skor,keps,sen gick,sen torka borden,sen tog hand om disken,sen åt vi frukost åt min yoggi,macka,drack yoguert,kaffe,sen hjälpte en att skära sallad,sen tog hand om disken,sen åt vi lunch,drack blå dricka,kaffe,sen torka bord,mikrovågsugnar,arbetsbänken,sen hjälpte till med disken,sen hjälpte till att ta ner sakerna,ställa inne dom,sen tog hand om disk,sen stängde vi av maskinen,gjorde snyggt,sen tog på mig mina vanliga kläder,sen gick till bussen,sen tog bussen,hoppa av på annerovägen,sen gick resten av bitten hem,sen ducha,sen tog på mig kläder,sen koka kaffe,sen åt kvällsmat,sen gick till min kille,såg hif ,sen gjorde mig klar förläggdags hade bra alla vi hörs imorgon hälsningar johanna.

Ovido - Quiz & Flashcards