johannakarlssonmaltby

Alla inlägg den 12 september 2013

Av johanna Karlsson Maltby - 12 september 2013 21:30

  hej idag vakna jag halv sju,sen gick upp,tog på mig kläder,sen gick på toa,sen gick ner,tog ut kaffekopparna,åt en risifrutti,drack kaffe,sen gick upp,borsta tänderna,tog mina saker,sen borsta håret,tog på mig skorna,jackan,tog väskan,gympapåsen,sen gick till busshållsplatsen,vänta på bussen,sen tog bussen till skolan,sen hängde inne mina saker,sen hade vi kärnämne,först hade vi matte,sen engelska,sen svenska,sen gick vi,åt imatan,sen hade vi rast,sen hämta vi våran saker,sen hade vi siw,sen hade vi idrott,sen sluta vi,då ducha jag,sen byta om till vanliga kläder,sen låste upp cyklen,cykla hem,sen sätt inne cyklen i gargaset,sen ducha jag,sen byta om till kläder,sen drack kaffe,sen åkte vi till mormor,morfar,åt kaka,drack kaffe,sen åkte vi,hämta min bror,sen åkte vi,hämta min syrra,sen åkte vi hem till mormor,morfar,sen åt vi kvällsmat,sen åkte vi hem,gjorde oss klara förläggdags hade bra alla vi hörs imorgon hälsningar johanna.

Ovido - Quiz & Flashcards