johannakarlssonmaltby

Alla inlägg den 5 september 2013

Av johanna Karlsson Maltby - 5 september 2013 20:50

  hej idag vakna jag halv sju,sen gick upp,tog på mig kläder,sen gick på toa,sen gick ner,tog ut en talrik,sked,åt filmjölk,chokladpudding,drack kaffe,sen gick upp,borsta tänderna,tog mina saker,sen gick ner,borsta håret,tog på skorna,jackan,sen tog väskan,gympapåsen,sen låste upp gargaset,lämna inne mammasnycklar,sen stängde gargaset,sen cykla till skolan,sen låste cyklen,sen la inne mina saker i skåpet,sen hade vi janet,hade matte,jag fixa fika,sen fika vi,sen såg lilla aktuellt,sen hade vi svenska,sen gick vi,åt i matan,sen hade vi rast,sen hämta vi våran saker,sen hade vi siw,diska disk,fixa matplanering,sen hade vi idrott,hade balansövningar,sen ducha vi,klädde på oss vanliga kläder,sen sätt på skorna,jackan,sen låste upp cyklen,sen cykla hem,sen ställde inne cyklen igargaset,sen koka kaffe,sen drack kaffe,såg film,sen fyllde en vattenflaska,tog bussen till bowlingen,sen bowla,sen hämta pappa mig,sen ducha jag,sen klädde på mig kläder,sen åt kvällsmat,sen gick ut,gick med min kille,sen såg film,ska snart göra mig klar förläggdags hade bra alla vi hörs imorgon hälsningar johanna.

Ovido - Quiz & Flashcards