johannakarlssonmaltby

Alla inlägg den 7 september 2013

Av johanna Karlsson Maltby - 7 september 2013 23:12

    hej idag vakna jag 09.40,gick upp på toa,sen la lite vid ipaden,sen gick upp,tog på mig kläder,gick ner,tog ut filmjölken,muslin,talrik,sked,sen tog ut kaffekoppen,sen tog ut ett glass,yoggi,sen åt filmjölk,musli,drack yoggi,kaffe iuterummet,sen gick upp,borsta tänderna,gick på toa,sen gick ner,borsta håret,sen såg film,sätt vid ipaden,sen åt vi lunch,sen såg film,sen halv fem körde vi till väla,sen gick på väla,handla skor till oss,sen gick vi,klippte mig,min bror,sen åkte till maxi,handla,sen åkte vi hem,jag ducha,sen tog på mig kläder,sen gick ner,åt kvällsmat,sen såg film selma,johanna,sätt vid ipaden,åt godis,drack läsk,sen gick ner,sätt,drack kaffe iuterummet,sen gick upp,kolla på film,sen var selma,johanna slut,sätt på hur många lingon finns det ivärlden nu är den slut,nu är där bild på skorna ska snart lägga inne en bild på skorna på bloggen,sen göra mig klar förläggdags hade bra alla vi hörs imorgon hälsningar johanna.

Ovido - Quiz & Flashcards