johannakarlssonmaltby

Alla inlägg den 27 september 2013

Av johanna Karlsson Maltby - 27 september 2013 22:30

  hej idag vakna jag halv sju,sen gick upp,tog på mig kläder,sen gick på toa,sen gick ner,åt en macka,drack kaffe,sen gick upp,borsta tänderna,stoppa ner en dricka,yoggi,matlådan,mackan i påsen,sen borsta håret,sen sätt mamma upp mitt hår,sen tog på mig skorna,jackan,kassen,sen gick till bussen,sen tog bussen till jobb,sen hoppa av på knuttpunkten,gick resten av vägen till jobb,sen ringde på ringklockan,då öppna en ,sen gick inne,byta om till kökskläderna,sen tog min mat,drickan,yoggin,mackan,stoppa inne det i kylen,sen tog hand om disken,sen sätt,villa lite,sen tog hand om disken,sen hade vi frukost,då åt jag mackan,yoggin,drack yoggi,drack kaffe,sen hängde med en ner,kolla i ett cafe där nere,sen åkte vi upp till skatteriet igen,sen tog hand om disken,sen tog hand om disken,sen villa lite,sen tog hand om disken,sen drack kaffe,sen tog hand om disken,sen hade vi lunch värmde min mat,sen åt pizza,drack pepsi,sen duka av det,sen torka borden,mikrovågsungnarna,arbetsbänken,sen tog hand om disken,sen villa lite,sen tog hand om disken,sen gick jag,en till,byta om till våran vanliga kläder,tog hem matlådan,det,sen gick till bussen,sen tog bussen,sen hoppa av på annerovägen,gick där ifrån hem,sen var hemma själv sätt vid ipaden,såg film,koka kaffe,sen gick på toa,sen drack kaffe,såg film,sen åt vi kvällsmat,sen fortsätte se film,sen vänta på mamma,sen sluta mamma,sen såg jag,mamma idol,sen gjorde mig klar förläggdags hade bra alla vi hörs imorgon hälsningar johanna.

Ovido - Quiz & Flashcards