johannakarlssonmaltby

Alla inlägg den 9 september 2013

Av johanna Karlsson Maltby - 9 september 2013 21:10

  hej idag vakna jag halv sju,sen gick upp,tog på mig kläder,sen gick på toa,sen gick ner, tog ut kaffekoppar till mig,mamma,sen åt jag risifrutti,filmjölk,musli,drack kaffe,sen gick upp,borsta tänderna,tog mina saker,tog väskan,gympapåsen,sen tog på jackan,skorna,tog ut cyklen från gargaset,sen stängde gargaset,sen cykla till skolan,sen låste cyklen,sen hade vi siw,gjorde tacopaj,sen byta om till våran vanliga kläder,sen åt vi lunch,sen gick,hämta gympapåsen,gick till gympan,byta om till gympakläder,låste inne sakerna iskåpet,sen hade vi idrott,sen ducha,klädde på mig vanliga kläder,tog mina saker,låste inne gympapåsen,sen hade vi kärnämne,sen sluta vi,tog mina saker,låste skåpet,sen låste upp cyklen,cykla hem ,sen gick på toa,sen byta om till short,th-shirt,sen koka kaffe,drack kaffe,åt en munk,sen drack kaffe,sen kom min kille till mig,vi la,myste,sen åt vi kvällsmat,sen gick upp till min kille,sen sa hejdå till han för han skulle hem,äta,sen såg jag bert,åt munk,sen tog ner talriken,sen såg jag idol,nu ser jag bert ,ska snart göra mig klar förläggdags hade bra alla vi hörs imorgon hälsningar johanna.

Ovido - Quiz & Flashcards