johannakarlssonmaltby

Alla inlägg den 2 september 2013

Av johanna Karlsson Maltby - 2 september 2013 20:11

  hej idag vakna jag halv sju,sen gick upp,tog på mig kläder,sen gick på toa,sen gick ner,tog ut en talrik,sked,filmjölk,musli,sen åt filmjölken,musli,drack kafffe,sen gick upp,borsta tänderna,håret,sen tog mina saker,tog väskan,gympapåsen,sen tog på regnkläder,tog ut cyklen,cykla till skolan,sen låste cyklen,sen hade vi siw,sen åt vi lunch,sen hade vi gympa,hade spökboll,sen ducha,byta om till mina vanliga kläder,sen lämna gympapåsen i skåpet,sen hade vi kärnämne,sen sluta vi,sen tog mina saker,låste upp cyklen,cykla hem,sen gick på toa,sen drack kaffe,åt en munk,sen gick på toa,sen såg film,läste saker på ipaden,sen gick till maxi,handla,tog ut pengar,sen gick hem,sen gick på toa,sen åt vi kvällsmat,sen gav jag katterna kattmat,sen gick på toa,sen kom min kille nu myser vi,ska snart göra mig klar förläggdags hade bra alla vi hörs i morgon hälsningar johanna.

Ovido - Quiz & Flashcards