johannakarlssonmaltby

Alla inlägg den 17 september 2013

Av johanna Karlsson Maltby - 17 september 2013 21:30

  hej idag vakna jag halv sju,sen tog på mig kläder,sen gick på toa,sen gick ner,tog ut kaffekopparna till mig,mamma,sen åt filmjölk,en macka,drack kaffe i uterummet,sen gick upp,borsta tänderna,sen tog mina saker,sen gick ner,borsta håret,sen tog på mig jackan,skorna,sen gick till bussen,tog bussen till jobb,sen hoppa av på knuttpunkten,gick resten av vägen,sen byta om till kökskläder,sen tog min mat,dricka,ställde inne i kylen,sen tvätta händerna,sen torka borden,sen tog disken,sen baka jag,en till banankaka,sen tog jag disken,sen hade vi frukost åt en macka,drack kaffe,sen tvätta händerna,börja jobba,sen tog hand om disken,sen tog hand om disken,sen torka bord,sen åt vi lunch,sen fortsätte ta hand om disken,sen torka bord,tog hand om disken,sen gick inne,byta om till vanligakläder,sen gick till bussen,sen tog bussen hem,hoppa av på annerovägen,sen gick resten av bitten hem,sen koka kaffe,sen gick på toa,sen snacka med min kille i telefon,sen drack kaffe,sen gick ut,då kom min kille till min gata,sen gick vi till bussen,tog bussen till väla,gick inne på väla lite,sen åt vi kinamat på väla,sen gick vi till ikea,kolla,sen gick vi till coop,köpte engeridricka jag bjöd på honom,sen tog vi bussen hem,sen såg jag film,sen gjorde jag mig klar förläggdags hade bra alla vi hörs imorgon hälsningar johanna.

Ovido - Quiz & Flashcards