johannakarlssonmaltby

Alla inlägg den 6 september 2013

Av johanna Karlsson Maltby - 6 september 2013 23:30

  hej idag vakna jag halv sju,sen gick upp,tog på mig kläder,sen gick på toa,sen gick ner,tog ut talriken,sked,åt filmjölk,musli,drack kaffe i uterummet,tog inne talriken,skeden,kaffekoppen,sen gick upp,borsta tänderna,tog mina saker,sen gick ner,borsta håret,tog på skorna,jackan,tog väskan,sen låste upp gargaset,sen stängde gargaset,la inne mammasnycklar,sen cykla till skolan,sen låste cyklen,sen låste inne sakerna i skåpet,sen samlades vi,kolla vilken buss vi skulle åka med,sen gick vi till berga,åkte hem till filippa,hon bjöd på glass,vissa oss sitt hus,sitt rum,vi klappa hennes hund,sen gick vi till bussen,tog bussen till berga,sen tog vi 21 an till skolan,sen gick vi,åt lunch,sen hade vi rast,sen hämta vi våran kökskläder,sydde namn på dom,sen lämna vi kökskläderna iskåpet,tog våran saker,sen låste upp cyklen,cykla hem,sen ställde inne cyklen igargaset,sen stängde gargaset,sen tog inne posten,sen gjorde kaffe,sen beställde vi skolfoton ,sen åt kaka,drack kaffe iuterummet,sen drack kaffe,såg film,sen åt vi kvällsmat,sen stängde jag av tvn,tog på mig byxor,strumpor,långarmad,sen gick till min kille,vi såg sverige,sen la vi,kela,sen följde han mig hem,sen gick jag inne,gjorde mig klar förläggdags hade bra alla vi hörs imorgon hälsningar johanna.

Ovido - Quiz & Flashcards