johannakarlssonmaltby

Alla inlägg den 14 september 2013

Av johanna Karlsson Maltby - 14 september 2013 22:10

  hej idag vakna jag nio,gick upp,gick på toa,sen gick,la mig i sängen igen,la,drog mig,sen tog jag på mig kläder,sen gick på toa,sen gick ner,koka kaffe,tog ut skinka,smör,risifrutti,tog ut smörkniv,kaffekoppen,sen åt risifrutti,sen åt macka,drack kaffe,sen tog inne alla saker,ställde inne smör,skinka i kylen,sen gick jag upp,borsta tänderna,sen bädda sängen,slängde ner trossor,strumpor i tvätten,sen sätt vid ipaden,sen ringde min kille,sen  borsta håret,sen byta om till min långarmad,byxor,strumpor,sen gick på toa,sen smsa han,sa jag är vid dig,då tog jag på mig skor,jacka,sen gick ditt vid vår gata,sen gick vi genom drottninghög till fredrikstall,sen gick vi igenom fredrikstall,kolla på djur,grönsaker,sen gick vi ner till stan,sen åt vi på mc donalds,sen tog vi bussen ,sen hoppa vi av på annerovägen,gick hem till mig,sen byta jag till short,th shirt,sen koka jag kaffe,drack kaffe,sen såg vi klart fotbollen,sen ringde mamma,sa att vi skulle hem till mormor,morfar,äta,sen tog på mig långarmad,långbyxor,strumpor,skor,flisjacka,sen hämta mormor,sen åkte vi hem till mormor,morfar,sätt vid ipaden,sen åt vi kvällsmat,sen sätt lite vid ipaden,sen åt vi daimtårta,drack kaffe,sen sätt vid ipaden,sätt ,snacka,sen åkte vi hem,nu ser jag film ser bert den siste oskulde,ska snart göra mig klar förläggdags hade bra alla vi hörs imorgon hälsningar johanna.

Ovido - Quiz & Flashcards