johannakarlssonmaltby

Alla inlägg den 8 september 2013

Av johanna Karlsson Maltby - 8 september 2013 21:46

  hej i dag vakna jag halv nio,la vid ipaden liten,sen gick upp på toa,sen la vid ipaden,sen gick upp,tog på mig kläder,sen gick ner,tog ut filmjölk,musli,talrik,sked,kaffekoppen,åt musli,filmjölk,drack kaffe iuterummet,läste hd,se tog inne allt,sen gick upp,borsta tänderna,gick på toa,sen såg film,sen gick ner,borsta håret,sen bädda sängen,såg film,sen åt lunch,sätt vid ipaden,sen såg film,sen stack jag,min kille ner till stan han vann en nalle till mig,sen stack vi hem,gick inne på kometen,handla,sen gick hem,sen ducha jag,sen såg film,sätt vid ipaden,sen åt vi kvällsmat,sen tog på mig långarmad,byxor,sen gick ut med katten på baksidan,sen gick ut med min kille vi gick till maxi,sen gick jag hem,packa gympakläder,sen gjorde mig klar förläggdags hade bra alla vi hörs imorgon hälsningar johanna.

Ovido - Quiz & Flashcards