johannakarlssonmaltby

Alla inlägg den 30 augusti 2013

Av johanna Karlsson Maltby - 30 augusti 2013 23:00

  hej idag vakna jag halv sju,sen gick upp,tog på mig kläder,sen gick på toa,sen gick ner,koka kaffe,tog ut en talrik,sked,tog ut kaffe till mig,mamma,åt musli,filmmjölk,drack kaffe,sen tog in talriken,skeden,kaffekoppen,sen gick upp,borsta tänderna,sen gick ner,borsta håret,tog på skorna,jackan,väskan,sen låste upp gargaset,tog ut cyklarna,sen stängde gargaset,la inne mammasnycklar,sen cykla till skolan,sen låste cyklen,tog av mig cykelhjälmen,låste inne väskan,tog jackan,gick ner lite i uppbehållsrummet,sen kolla vi var janet,philip bodde ,sen gick vi,kolla var philip bodde,sen bjöd han oss på glass,sen gick vi inne till janet,kolla var hon bodde,sen tog vi bussen tillbaka till skolan,sen gick jag,hängde av jackan,sen gick jag,åt,drack mjölk,sen gick,köpte cocca cola,sen hade vi helena,såg på kalle morarues med mera,sen hämta mina saker iskåpet,sen låste skåpet,sen låste upp cyklen,sätt på cykelhjälmen,sen cykla jag hem,sen stängde jag gargaset,ställde inne cyklen,sen koka jag kaffe till mig,mamma,sen drack vi kaffe,sätt vid ipaden,sen såg jag film,sen vänta jag på att pappa kom hem,hämta mig,sen körde vi,hämta syrran,sen körde vi hem,jag plocka upp diskmaskinen,vi åt hemmagjordpizza,sen såg jag hif på viaplay,sen gick ner,sa hej till mamma,tog upp chips,sen drack cocca cola,sätt på en ny film,nu ser jag albert,herbert,ska snart göra mig klar förläggdags hade bra alla vi hörs imorgon hälsningar johanna.

Ovido - Quiz & Flashcards