johannakarlssonmaltby

Alla inlägg den 20 augusti 2013

Av johanna Karlsson Maltby - 20 augusti 2013 21:25

  hej idag vakna jag halv sju,sen gick upp,tog på mig kläder,sen gick på toa,sen gick ner,koka kaffe,tog ut smör,smörkniv,skinka,bröd,sen tog ut kaffekoppen,åt en macka,drack kaffe,sen borsta tänderna,tog mina saker,borsta håret,sen öppna gargaset,tog cyklen,stängde gargaset,lämna mammasnycklar,sen cykla till skolan,sen låste cyklen,tog av min hjälm,gick inne iuppbehållsrummet,sen fick vi nycklar till skåpen,låste skåpen,låste inne sakerna,sen planera vi lite,sen hade vi rast,då gick jag till cafeterian,köpte en birka,en cola,sen gick vi till siw,mätte vår storlek till våra tunna långarmadetröjor vita,sen gick vi till media,fotades,sen hade vi siw lite till,sen gick vi till matan tidigare,sen gick jag till cafeterian,köpte kaffe,sen snacka med pappa i mobilen,sen emil,sen börja vi,då planera vi schemat,sen gjorde skylltar till skåpet,sen sätt vi upp dom,sen sluta vi,tog våran saker,låste skåpen,dörren till omkläddningsrummet,sen låste jag upp cyklen,cykla hem,sen ställde inne cyklen igargaset,sen åt kassler,potatissallad hemma,drack jucie till,sen drack kafffe,såg film,sen somna ett litet tag iuterummet,sen körde jag,pappa till syrran,lämna hennes saker,sen körde vi,köpte hamburgare,åt det,drack cola,sen ducha jag,sen packa jag gympa kläder,la ner ett hänglås iväskan till gympan,vi planera att vi avslutar veckan med en utflykt,ska snart göra mig klar förläggdags hade bra alla vi hörs imorgon hälsningar johanna.

Ovido - Quiz & Flashcards