johannakarlssonmaltby

Alla inlägg den 24 augusti 2013

Av johanna Karlsson Maltby - 24 augusti 2013 23:00

  hej idag vakna jag halv tolv,sen gick upp,tog på mig kläder,sen gick på toa,sen gick ner,tog ut kaffekoppen,sen gick inne,hämta bröd,smör,skinka,mjölk,smörkniv,sen gick ut med det iuterummet,sen åt en macka,drack kaffe,sen tog inne smör,skinka,mjölk , ställde ikylskåpet,sen gick ut i uterummet, tog inne kaffekoppen,brödet,smörkniven,sen gick upp,borsta tänderna,sen gick ner,sen gick ut,kände om det var varmt,sen gick inne,gick upp,raka benen,sen tog på mig short,th-shirt,sen gick på toa,tog mina saker,sen tog på mig sandelerna,sen gick vi till bussen,tog den från annerovägen till knuttpunkten,hoppa av på knuttpunkten,sen gick vi upp,tog båtarna,sen köpte läsk,godis,sånt på båten,sen köpte mat i danmark rödspetta med räkor,pommes,sallad,cola,sen när vi hade ätit upp,sen gick vi på toa,sen gick ut,sätte oss på torget ett litet tag,sen gick till båten,tog båten till helsingborg,sen gick av på knuttpunkten,sen tog 1 an till lidll,sen gick vi till maxi,handla dedorant,gyllendetiders nya skiva,sen gick vi hem,sen gick vi på toa,sen lyssna på gyllende tider,sen åt vi kräftor,drack blå dåre till,sen såg jag mr.bean,ska snart göra mig klar förläggdags hade bra alla vi hörs imorgon hälsningar johanna.

Ovido - Quiz & Flashcards