johannakarlssonmaltby

Alla inlägg den 26 augusti 2013

Av johanna Karlsson Maltby - 26 augusti 2013 21:30

  hej idag vakna jag halv sju,sen tog på mig kläder,sen gick på toa,sen gick ner,tog ut smör,skinka,smörkniv,bröd,mjölken,kaffekoppen iuterummet,åt en macka,drack kaffe iuterummet,sen ställde inne smör,skinska,mjölken ikylskåpet,tog inne brödet,kaffekoppen,sen gick upp,borsta tänderna,tog mina saker,sen öppna gargaset,tog ut cyklen,sen la inne nycklarna,sen cykla till skolan,sen  låste cyklen,sen gjorde etterna saft,te,kaffe, vi fyror höll koll så det blev rätt,sen åt vi kronarskokar,drack kaffe,sen åt vi bullar en hade gjort,drack kaffe,sen hade vi rast,då lyssna jag på musik,sen plocka vi upp diskmaskinen,ställde ner i den,sen gick dom till willys,jag diska 2 saker,sen sätt mig där ute,vänta på pappa,sen kom han,vi åkte till tandställningstandläkaren,dom fixa saker med tandställningen,sen var jag klar,vänta på pappa,sen körde han mig till skolan,jag gick till matan,åt,sen gick,hämta gympapåsen,sen låste mitt skåp,sen byta om iomkläddningsrummet till gympakläder,sen låste skåpet,sen hade vi brännboll,vårt lag vann,sen gick vi,ducha,sen byta om till mina vanliga kläder,sen gick,handla kaffe icaffeterian,sen vatten icaffeterian,sen hade vi nutidsfrågor,sen matte,sen sluta vi,jag öppna skåpet,tog mina saker,sen låste skåpet,sen låste upp cyklen,cykla hem ,sen tog posten,ställde inne cyklen igargaset,sen bädda min säng,ladda mobilen,sen åt vi pizza,sen åt jag chokladpudding till efterrätt,sen sätt jag vid ipaden,sen åt vi kvällsmat,sen kom min kille hem till mig,vi såg film,myste i min säng,sen gjorde vi oss klara förläggdags vi hörs imorgon alla hälsningar johanna.

Ovido - Quiz & Flashcards