johannakarlssonmaltby

Alla inlägg den 23 augusti 2013

Av johanna Karlsson Maltby - 23 augusti 2013 22:53

  hej idag vakna jag halv sju,sen gick upp,tog på mig kläder,sen gick på toa,sen gick ner,tog ut kaffekoppen,brödet,åt en macka,drack kaffe i uterummet,sen gick upp,borsta tänderna,tog ner dataväskan med datan i,la i min ryggsäck,borsta håret,sen tog på skorna,jackan,hjälmen,sen tog min väska,cykla till skolan,vi hade siw,såg vilket hål vi skulle gå till hampus,mig,gjylsimme,amir,sen hade vi rast jag gick till caffeterian,köpte en cola,en birka,sen åt birkan,drack upp colan,sen hitta jag hem till hampus,vi gick inne i hans hus,det var fint hus,fint rum han hade,sen leta hampus hem till mig,vi gick inne i mitt hus,sen visa jag uterummet,mitt rum,det dom hälsa på lia men theo blev rädd,sprang,gömde sig,sen gick vi från oss,gick,såg var amir bodde,men han var inte hemma,sen  gick vi till maxi,sen gick vi,såg var gjylsimme bodde men vi han inte gå inne till henne,sen gick vi tillbaka till skolan,åt mat,drack mjölk,sen hade vi rast till halv ett,sen hade vi siw,kolla på hur man koka kronarskokar,sen koka vi kronarskokar,medans vi vänta på dom skulle bli klara så kolla vi var jag,hampus bodde,åkte hem till oss med google earth,sen smaka vi kronarskokar,sen öppna jag skåpet,tog min jacka,väska,låste upp cyklen,sätt på cykelhjälmen,cykla hem,sen drack kaffe,åt bullar,munkar,sen koka nytt kaffe,drack ,sen gick på toa,sen såg film mr.bean vol 4 klart,sen blanda läsk,sen hjälpte till,duka,sen åt vi kvällsmat,sen såg jag mr.bean happy brihtday,nu ser jag mr.bean roliga timmen,nu är den slutar så ska göra mig klar förläggdags hade bra alla vi hörs imorgon hälsningar johanna.

Ovido - Quiz & Flashcards