johannakarlssonmaltby

Alla inlägg den 27 augusti 2013

Av johanna Karlsson Maltby - 27 augusti 2013 21:30

  hej idag vakna jag halv sju,sen gick upp,tog på mig kläder,sen gick på toa,sen tog ut smör,skinka,mjölk,smörkniv,kaffekoppen,åt macka,drack kaffe iuterummet,sen borsta tänderna,tog mina saker,borsta håret,sen öppna gargaset,tog ut cyklen,stängde gargaset,lämna inne mammasnycklar,sen cykla till skolan,sen låste upp cyklen,tog av min hjälm,gick till skåpet,låste inne mina saker,byta om till kökskläder,sen låste skåpet,sen laga mat,åt i köket,sen hade vi rast,sen tog vi hand om disken,sen sluta vi för dagen,jag tog mina saker,låste skåpet,sen låste skåpet,sen cykla jag hem,sen körde mamma,jobba,då var man själv hemma,då ducha jag,sen åt vi kvällsmat,sen kom min kille,sen åt vi kladdkaka som min syrra hade gjort,då var man ensam hemma igen,sen såg vi film,sen gjorde jag mig klar förläggdags hade bra alla vi hörs imorgon hälsningar johanna.

Ovido - Quiz & Flashcards