johannakarlssonmaltby

Alla inlägg den 5 augusti 2013

Av johanna Karlsson Maltby - 5 augusti 2013 23:30

  hej idag vakna jag halv sju,,sen gick upp,tog på mig kläder,sen gick på toa,sen gick ner,koka kaffe, tog ut smör,smörkniv,tog ut skinka,åt en macka,drack kaffe,sen brädde en annan att ta med till jobb,sen tog med mat,saft,sen gick upp,borsta tänderna,sen stoppa ner maten,dricka,mackan i en kasse,sen stoppa ner ett par långa shorts,sen tog nycklarna,hörlurarna,plånboken,busskortet,sen gick ut i förådet,tog maten,sen gick till bussen,sen tog bussen till jobb,hoppa av på knuttpunkten,sen ringde på dörren,dom öppna ,sen byta om,sen hjälpte till med disken,sen åt vi frukost åt en bulle,drack kaffe,sen hjälpte till med disken,sen tog jag,en annan ,städa ett kylskåp,sen drack vi kaffe,sen drack vi vatten,sen fortsätte vi sätta inne sakerna,sen värmde jag min lunch,sen ringde min kille,sen ringde mossan,fråga vilka filmer jag hade min kille köpte 2 filmer till mig,sen fortsätte jag äta,sen åt jag,sen drack upp saften,sen hjälpte jag till med disken,sen hjälpte jag en annan med soppor,sen tog vi hand om resten om disken,sen gick vi,byta om,jag tog min kasse,sen åkte vi hissen ner,sen gick jag till bussen,tog den från knuttpunkten hem,sen hoppa av på annerovägen,sen gick hem,koka kaffe,sen såg jag film,drack kaffe,sen skrev upp filmer man ska köpa,sen drack kaffe,kolla film,sen åt glass,kolla film,sen kom mormor,hämta mig,sen låste man dörren,åkte,såg hif hos dom,åt hamburgare,chips,drack läsk,sen körde mormor mig hem,sen såg man film , ska snart göra mig klar förläggdags hade bra alla vi hörs  imorgon  hälsningar johanna.

Ovido - Quiz & Flashcards