johannakarlssonmaltby

Alla inlägg den 10 augusti 2013

Av johanna Karlsson Maltby - 10 augusti 2013 22:50

  hej idag ringde mamma,väckte mig halv elva,sen gick jag upp,tog på mig kläder,sen gick på toa,sen gick ner,koka kaffe,tog ut smör,smörkniv,korv ,bröd iuterummet,åt en macka ,drack kaffe i uterummet,sen duka inne det efter mig,sen gick på toa,sen borsta tänderna,sen såg film,sen såg film,sen gick ner,dela äpple,åt äpplen,sen drack läsk,åt godis,sen såg på film,sen pausa filmen,ducha,sen tog på mig kläder,sen värmde kaffe,drack kaffe,sen  borsta håret,sen såg film,drack kaffe,sen sätt vid ipaden,såg film på min tv,sen gick ner,åt kvällsmat,sen duka av min talrik,sen gick på toa,sen sätt vid ipaden,sen lyssna vi på musik,nu lyssnar vi på musik så har tagit det lungt idag men skönt var det för jobba igår,sen åkte vi till ullared så man var helt slut,är fortfarnde så ska göra mig klar förläggdags nu hade bra alla vi hörs imorgon hälsningar johanna.

Ovido - Quiz & Flashcards