johannakarlssonmaltby

Alla inlägg den 13 augusti 2013

Av johanna Karlsson Maltby - 13 augusti 2013 22:30

  hej idag vakna jag halv sju,sen gick upp,tog på mig kläder,sen gick på toa,sen gick ner,tog ut smör,smörkniv,skinka,bröd i uterummet,tog ut kaffekoppen  åt en macka,drack kaffe iuterummet,sen brädde en macka,tog med till jobb,duka inne det igen,sen gick upp,tog mina saker,borsta tänderna,sen gick ner,tog nycklarna,busskortet,stoppa ner maten,drick yougorten,mackan i en kasse,sen borsta håret,tog på skorna,jackan,tog kassen,sen gick tog bussen till knuttpunkten,gick hoppa av,sen gick resten av vägen till jobb,sen byta om till jobbetröja,förklädde,skor,sen ställde inne maten,drick yougorten,mackan i kylen,sen hjälpte till med disken,torka borden,sen sätt vi,villa lite,sen tände vi ljus,sen hade vi frukost åt en macka,drack kaffe,sen hade vi möte,sen gjorde jag,en till prislistor,sen åt vi lunch,drack vatten,kaffe,sen gick jag,en till,handla gluttenfritt bröd,sen gick,byta om till jobbetröja,förklädde,skor,sen torka borden,sen hjälpte till med disken,sen fixa saker,sen sluta jag,gick,byta om till mina vanliga kläder,skor,tog kassen ,matlådan med hem,sen tog bussen hem,sen hoppa av på annerovägen,gick hem,sen koka kaffe,sen åt glass,drack kaffe,sen sätt lite vid ipaden,såg lite på film,sen gick på toa,sen tog jag,min kille bussen till bjuv,sen hoppa av vid tågstationen,tog tåget till knuttpunkten,sen tog vi 1 an hem hoppa av på annerovägen,gick hem,min kille hängde med mig hem han såg film,jag ducha,sen såg vi film,sen gick han hem,sen när min syrra,fassa kom hem åt vi pizza ska snart göra mig klar förläggdags hade bra alla vi hörs imorgon hälsningar johanna.

Ovido - Quiz & Flashcards