johannakarlssonmaltby

Alla inlägg den 22 augusti 2013

Av johanna Karlsson Maltby - 22 augusti 2013 21:02

  hej idag vakna jag halv sju,sen gick upp,tog på mig kläder,sen gick på toa,sen gick ner,koka kaffe,tog ut smör,smörkniv,skinka,tog ut kaffekoppen,brädde en macka,åt en macka,dracck kaffe,sen gick upp,borsta tänderna,tog mina saker,sen gick ner,borsta håret,tog på skorna,jackan,tog väskan,låste upp gargaset,tog ut cyklen,låste gargaset,lämna inne mammasnycklar,sen cykla till skolan,sen låste cyklen,tog av min cykelhjälm,sen låste inne mina saker i skåpet,tog datan,sen sätt lite i uppbehållsrummet,sen hade vi janet,snacka om sommarlovet,sen tog jag min frukt,åt på rasten,sen såg vi lilla aktuellt skola,sen jobba lite med matte,sen gick vi,låste inne våran dator iskåpet,sen gick,åt,sen hade vi rast,jag var ute,sen hade vi siw,snacka om dagarna,om vad vi skulle göra imorgon,sen gick vi,hämta våran saker,gick till gympan,sen sluta vi,jag låste upp cyklen,cykla hem,sen låste inne cyklen i gargaset,sen låste gargaset,sen koka kaffe,drack kaffe,åt glass,sen tog ut glassen,tog inne chokladsåsen,sen damsuga nedan våningen,sen plocka upp diskmaskine,sen såg mr,bean 3 klart,sen ducha,sen tog på mig kläder,sen såg mr,bean vol 4,sen åt kvällsmat,fortsätte se mr.bean 4,sen kom min kille ett litet tag,vi la,myste ,ska snart göra mig klar förläggdags hade bra alla vi hörs imorgon hälsningar johanna.

Ovido - Quiz & Flashcards